This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Bettan - 27 juni 2012 20:36

Jösses vad fort tiden går, i morgon är det redan torsdag och jag har snart gjort en arbetsvecka. Har inte speciellt mycket att göra ännu men det kommer misstänker jag.


Igår fick jag veta att det tappat bort alla mina uppgifter så helt plötsligt var jag inte anställd i deras register.....då fick tydligen min chef ett utbrott, ringde personalavd och skällde ut dem. Det här innebar att jag inte hade något inlogg, inte fått den dator och mobil som de beställt åt mig MEN idag så kom då inlogget på mail. Har fått en lånedator och i morgon så ska jag ordna ett lånekort som ska kopplas till min inloggning. Med lite tur så kommer min egna dator inom två veckor och iphonen inom någon dag.

Trots allt har jag kommit igång med att jobba, lite konstigt att så mycket sitter i ryggmärgen trots att jag inte jobbat med det här på sex år.


Dessutom kom chefen in idag och hade en plan för min framtid, gillas skarpt men vågar inte riktigt tro på den än. Han skulle gå och prata med sin chef och höra vad han tyckte om idéen, ska bli spännande att höra framöver.


I kväll blev det en tur ut till IKEA, behövde lite grejor till altanen i stugan men passade på att köpa lite grejor till flytten på söndag. Ska ju städa mig in så jag behövde skurmedel, diskmedel och lite annat men kom precis nu på att jag inte köpte några städgrejor, surt :( Det här innebär att jag måste åka in dit en sväng till.


På fredag då ska jag ut och äta med mina fd jobbarkompisar en sista gång, kommer nog inte vara med så länge. Misstänker att jag kommer vara lämpligt trött efter min första vecka men god mat tackar man ju inte nej till.


Nä nu får det vara nog med uppdatering för denna gång.



Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards