This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Bettan - 14 juni 2012 22:03

Har de senaste dagarna ägnat mig åt att försöka hitta lite "fynd". Har fått tag på ett litet bord och två stolar som jag nu ska måla om. Fattar inte den som haft köksbordet tidigare hur den kommit på idén om att måla bordskivan bajsbrun??? 

Har nu slipat bort den färgen och till makens förfäran målat bordet vitt, han kan inte förstå att när jag slipat fram furan inte bara lackar bordet. Men där lyckas han inte övertala mig, jag vill inte ha mera trävitt än vad jag har i huset.

Frågan är nu om jag ska måla bordet helvitt eller om det ska bli lite shabby, undra om det passar i en lägenhet?


Har även köpt lite olika saker till lägenheten så nu har jag fått ihop en hel flyttlåda.

Appropå fynd, var in på banken idag för att göra klart de sista inför kontraktskrivandet på måndag och de hade pratat med banken i Sundsvall och de ansåg att jag fått tag i lägenheten billigt, ett fynd med andra ord. Tydligen så kostar en lägenhet där jag köpt ca 50 000 mer och jag som gått och oroat mig för att jag betalat för mycket :)


I morgon ska jag skjutsa Robban till bussen, i morgon åker han på sin första träffa med landslaget. Ska bli kul att hör vad han tycker om det när han kommer hem. Sen på em ska vi åka och hämta hem en "förlorad" dotter, ska bli så  kul att få ha henne hemma fast då flyttar ju jag.....

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards