This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Bettan - 25 juni 2012 20:08

Är så trött så det går inte med ord att beskriva, kl 5 ringde väckaren.....inte precis pigg då och inte nu heller för den delen!


Min dag kan lätt beskrivas som informativ förutom en grym trötthet då. Har fått supermycket information och den första som slog mig när jag satt och pratade med min chef var att något inte stämde. Han pratade om något helt annat än det som jag varit på intervju för men jobbet är troligen mycket bättre :) Nackdelen är att personalavdelningen har missat att ringa mig och informera mig om att tjänsten är en visstidsanställning.....gissa vem protesterade när det gick upp för mig. Så nu står jag här med en lgh och en visstidsanställning, aja det löser sig nog..... brukar ha en förmåga att göra det.


Verkar ha fått underbara arbetskamrater och chefen.......verkar vara för bra för att vara sann men å andra sidan så så är den chef jag haft det senaste året inte svår att slå. Det kan jag säga nu för nu har jag inget med den arbetsgivaren att göra längre....SKÖNT!


Har hänt lite roliga saker idag, fick en fråga

- Vill du gå och hänga dig en stund? 

Personen som ställde den frågan menade om jag ville gå och hänga av mig mina ytterkläder


När jag var ute och provgick till jobbet(måste veta i morgonbitti hur lång tid det tar) så såg jag något roligt.

En man var ute och klippte med gräsklipparen, jag hörde ett konsigt ljud från klipparen och mannen såg lite konstig ut och sedan tittade han sig stressad omkring. Gräsklipparen var en eldriven med sladd och han hade klippt av sladden.


Nä nu ska det bli lite kvällsfika och sedan så blir det nog tidig kväll.


Höres goa vänner

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards