This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Bettan - 18 juni 2012 22:31

Ja nu är det "dumpe", nu har jag betalat handpenningen på lägenheten.

Den 29:e gör jag klart allt och den 1:a åker jag dit med lite bohag för att bo där första natten.

Jag kommer ha en tom lägenhet till en början men tänker ta en sak i taget, det första jag kanske måste ordna är lampor i taket.

Tur att Ikea finns en eller två spottloskor bort :)


På onsdag ska jag åka ner till stan och gå på skattis och köpa en grej som jag sett ut, jag ska inte ha några blommor i lägenheten så därför ska jag köpa denna grej så jag har något i fönstret.


Nästa vecka ska jag få låna ett hus av en kompis som ska vara borta en vecka, så himla snällt att jag får krypa in där och vattna hennes blommor och mata en sköldpadda. 


Nu kan jag fokusera på att byta jobb och lägga energin på min nya utmaning och passa er ni som bor i Sundsvall, rätt var det är så står jag utan för din dörr och vill ta en fika med er ;)

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards