This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Bettan - 24 juni 2012 19:59

Väskan är packad och några flyttkartonger står klara. I morgon beger jag mig iväg till min nya arbetsplats, en arbetsplats jag inte hunnit tänka så himlans mycket på. All tid har gått till att ordna praktiska saker som lägenheten.

Men i morgon kl 5 ringer väckaren, då ska jag upp och börja något nytt. 


Kommer hem sent på fredag och blir hemma till på söndag för då går flyttlasset ner. Maken ska också köra ner en bil så jag får ned allt och får hjälp att bära upp tunga grejer. Tack och lov att jag har honom som kan hjälpa mig, ska också bli skönt att han får se hur jag ska ha det. 

Livet kommer bli en aningens trist utan honom och barnen. Kommer att sakna att ha honom att prata med och ha någon att laga mat till. Vi pratade igenom lite saker i morse och tillsammans bestämde vi att det här ska vi klara av, ett jobb ska inte få komma i mellan oss!


Hur som helst har jag njutit av helgen tillsammans med barn och maken, så underbart roligt att de velat vara tillsammans med oss. Tack för det ungar!! <3


Vi passade även på att gå på myren och kika på orkideerna, så roligt att gå mitt i en norrlänsk skog och hitta så fantastiska växter.


 

Kom inte ihåg vad den här heter MEN det är inte kableka utan en sällsynt myrblomma




Ser ni myrens guld blommar, hoppas nu på att det bli massor med hjortron.



   

Fantastiskt vackra Guckuskon, mitt i skogen står den och fyller världen


Som sagt hjortron blommar och de blommorna är också vackra.     

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards