This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Bettan - 2 februari 2011 20:34

Idag har jag haft känslan att vara på fel ställe, jobba med fel saker dvs allt känns fel.....deppigt värre med andra ord. Gillar inte när jag känner så här, vill må bra och känna att jag växer som individ. 

Jag gillar att stå inför utmaningar och just nu har jag inga på jobbet MEN det kommer nog så småning bara jobben börjar rulla in.


Har bokat in ett möte med en "gammal" samarbetskollega idag, ska bli så kul att få träffa honom. Däremot känns det konstigt att jag ska åka och träffa honom som "säljare". Nästa torsdag  åker jag ner till Stockholm för att vara med på ett annat möte med en kund på fredag men samtidigt ska jag även då passa på att träffa en gammal kollega och sälja in oss som konsulter :) Det gäller att nyttja sina kontakter sedan gör det inte ont att få träffas och prata lite skit.....


Har i alla fall. hunnit ut och sprungit i kväll, jobbigt värre men målet är tankemässigt att jag ska springa tjejmilen till hösten. Det är ju lätt att tänka men långt innan det är genomfört men det är ju tanken som räknas eller hur?

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards