This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Bettan - 17 februari 2011 21:49

Jag har sedan jag skaffade min första GSM mobil haft samma telefonnr och pinkod. I morse när jag skulle starta mobilen så sa mobilen att jag slagit felkod, vilket kan hända.  Så jag slog in den igen med samma resultat??? Denna gång var jag hundra procent säker att jag slagit rätt kod men tordes inte slå en tredje gång för då låstes kortet.


Var efter jobbet ner till en butik och bad dem hjälpa mig att ta fram pinkoden för nu var jag övertygad om att jag fått ett rejält hjärnsläpp. För tidigare under dagen hade jag försökt öppna min sida hos halebop men den sa att jag använde mig av fel lösenord?? Ett nytt lösenord kunde skickas med sms, grejen var att jag hade lösenordet sparat på datorn så det var inte fel..... 

Väl inne på butiken så kunde de se att jag ägde mobilnr men kunde inte ta fram några uppgifter om mitt abonemang då det var ogiltigt. Hur kan ett nr som jag har haft i så många år blivit ogiltigt. 


Åkte hem och mailade dem och berättade allt som hänt under dagen, fick tillbaka att de skulle skicka mig pinkoden. Vad tror ni jag fick för pinkod, jo exakt den jag slagit in två ggr i morse och när jag slog in den så gick mobilen igång.


Personligen så tror jag att de hade stängt av mitt abonemang av misstag och sedan när jag kontaktade dem så låtsades de som om det regnade och skickade den pinkod jag alltid haft.


På tal om knasigheter, satt tillsammans med min bror och svägerska och tittade på sveriges värsta bilförare, snacka om galna människor :)


Å du Marina.....du får tycka vad du vill, jag gillar att det är fredag i morgon. Ska till Östersund en sväng men sedan blir det nog tacomiddag med dotter och man.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards