This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Bettan - 14 februari 2011 20:13

har jag och Linda gjort i kväll. Vi simmade en timme för det är för kallt att springa eller åka skidor. Dessutom passade det bra att göra det i em, Linda tränade inför morgondagens invigning av paralympic med klubben. Hon och Robban ska vara fanbärare och det är viktigt att det blir snyggt.... kronprinsessan Viktoria ska komma och inviga.


Ska strax packa för en ny resa till Stockholm, i morgon kommer taxin och hämtar redan kl sex. Tur att man ska åka tåg igen, kan slumra till en stund i alla fall om man blir allt för trött.


I morgon kväll hoppas jag hinna ut på stan lite och kika i butikerna, brukar man aldrig hinna men nu har jag verkligen tänkt hinna med det.

Det är min sista resa till Stockholm på länge misstänker jag så det vore skönt att hinna med lite shopping.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards