This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Bettan - 5 februari 2011 21:42


  • till att det gått bra att vara barnvakt idag!
  • till att jag troligen fick godkänt som farmor idag
  •  till att en hund kan bli svartsjuk på ett spädbarn

Däremot var inte middagen jag gjorde idag inte något att rekommendera.


Nu är det nog så att alla föräldrar och mor och farföräldrar tycker att just sitt barn/barnbarn är fantastisk å dit sällar även jag mig,tycker nog han gjort det bra. Kom hit till mig vid 10-tiden och vid 15-tiden kom mamma för att äta middag med oss. Inte ett ljud har vi hört på hela dagen(förutom spraket i blöjan då), han har varit hur nöjd som helst om han bara fått vara med oss. Faster Linda har varit en klippa, matat och varit ute och gått med barnvagen, ja vi har alla njutit.


Testar att lägga ut ett bildspel med bilder från dagen...




Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards