This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Bettan - 20 februari 2011 21:42

Jösses vad den här kärringen har haft energi idag. Har hunnit städa vardagsrummet, försökte möblera om det men det fungerade inte som jag tänkt så nu är möblerna tillbaka. Klagade lite bittert för maken och säger då....spara till en grund du så bygger jag ut huset. Undra han blivit spritt språngande galen, knäppgöken min :) Sa till honom att det blir billigare om jag byter soffa...................


Badrummet, tvättstugan och köket har också fått sig en duvning dessutom har jag hunnit med att ta hand om all tvätt som behövdes strykas och vikas ihop. Trot eller ej jag har också fått all tvätt på rätt plats i div skåp. 


Mitt över dagen var vi alla ut till Storkällmyren och åkte skidor, innan vi åkte var det strålande sol men när vi kom fram så var det mulet tyvärr. Vi åkte i en och halv timme, känner  redan nu att det kommer bli lite träningsvärk i morgon. 

När vi kom hem så hjälptes vi åt att laga middagen, Linda gjorde hemmagjort potatismos, jag gjorde mozarellabiffar och ostgratinerade tomater, maken tittade på tvn  åt Linda och mig   . Men till  hans försvar ska jag säga att han diskade, det hatar jag och han gillar det bättre än mig.


Nyss skickade Linda en länk till mig och tyckte jag skulle ha sån här skylt hemma......kanske vore något.

   

Av Bettan - 20 februari 2011 09:12

Idag ska den här kärringen


 


Jaga dammråttor......


  


men sedan blir det.....

  

förhoppningsvis blir det skidåkning ute på en solig myr i ett par timmar. 

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards