This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Bettan - 1 oktober 2010 19:52

Ja det är precis vad det varit... min dag på nya jobbet.


Den första tanken som slog mig när jag gick in där i morse var snuslukten....inte konstigt med tanke på att det är 20 gubbar och vi numera är 3 kvinnor där.

Efter en stund så är det dags för dagens första arbetsuppgift, jag ska hämta bandvagnsförare när de kör bandvagnar till garaget :) Fick ett skämtsamt erbjudande att köra men avböjde, de skulle köra efter riksvägen å det vågar jag inte. Hade de erbjudit mig att köra ute på ett övningsfält....då dj*ar hade jag testat.


Misstänker att min nya arbetsplats har gjort att damerna på min förra arbetsplats gått i taket, varje gång jag gått på toa har sitsen varit uppfälld. Disken har stod travad på bänken, helt klart syns det att det är en manlig arbetsplats....men det ska det bli lite ändring på......torkade bort fläckarna i kaklet idag, får se vad jag gör nästa vecka men sannorlikt kommer jag gilla läget.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards