This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Bettan - 2 oktober 2010 22:20

Ja idag har det varit gasen i botten hela dagen trots att man varit ledig. Sov riktigt länge i min värld i alla fall, till halv åtta. Från att vara van att kliva upp strax efter fem så är det sovmorgon.


Vid 12 tiden kom Alexandra och vi gjorde i ordning Manga för dressyrtävling, lastade honom och drog till Nyland. 

Aldrig har Nilla sett så skrämmande ut enligt Manga där hon satt som domare, han vägrade gå dit. Som tur vad är Alex tjurig och fick honom lugn inför tävlingen. De gjorde det bra på tävlingen, Manga som aldrig galopperat på volt fixade att göra det i ett av varven men tyvärr i fel galopp :)

De kom på en hedrande sjunde plats, bra tycker jag med tanke på att han är ung och det här var hans första tävling och han medtävlande är veteraner.


I kväll har jag enormt ont i min nacke, känns som om jag skulle behöva sträcka ut den på något sätt. Kände det extra mycket nu när jag var ut och cyklade, det är jobbigt att ha ont i nacken.


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards