This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Bettan - 7 oktober 2010 21:19

Om man tänker på vad mycket som hänt mig de två senaste veckorna så är det fantastiskt att jag står på benen. Det är inte heller konstigt att jag är så fantastiskt trött samtidigt som egot får sig enorma egobooster hela tiden. Energi som inte går att beskriva, misstänker att det är så här en narkoman känner det när den är hög på droger. För jag känner mig hög av adrenalin, laddad till tänderna.


Vet ni, jag är så nyfiken på vart livet är på väg med mig, satt och tänkte på det idag när jag åkte hem. Nu om någonsin skulle jag velat bli spådd av ett kunnigt seriöst medium :) Å så spännande det skulle vara att få höra vad den sa, för att sedan se om det stämmer.


Idag har jag varit på en intervju, när jag åkte hem från den så tänkte jag på en sak som chefen som intervjuade mig sa och ångrar att jag inte tillrättavisade henne. När jag berättade om min historia om att jag haft turen att inte vara arbetslös, varken denna gång eller förra gången jag var arbetsbefriad så sa chefen. "Ja ibland ska man ha flyt och tur"  Vad då flyt och tur?? Jag har väl fått jobb för att jag har rätt kompetens inte för att jag har tur, det ångrar jag att sa där på plats. Ingen ska säga att jag får ett jobb för att jag har tur!!!!!!


Hur som helst, intervjun gick bra och lite andra alternativ dök upp under mitt besök hos arbetsgivaren :) Å just nu älskar jag mitt liv   bäst att njuta för snart kommer käftsmällen. Jo jag ska absolut njuta av att jag av alla klarar av att "kicka ass" som en fd kollega sa till mig idag.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards