This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Bettan - 14 oktober 2010 21:10

Idag har det väntats på snö hela dagen på jobbet men en sak är då säker att hade den kommit så hade den blåst bort direkt. För här har det blåst eller rättare sagt stormat, idag har man fått hålla hårt i hatten.

Men snö vill jag gärna ha snart, längtar till man kan få åka skidor.



Idag har jag börjat få en liiiiiten aning om vad man förväntar sig av mig på jobbet. Men det är inte det samma som att jag känner mig riktigt lugn och trygg med uppgiften. Men vet ni med lite jävlar anamma kommer man långt, tänker plocka fram det och hoppas på det bästa.


Ska i helgen i alla fall skriva på mitt cv och lämna det till ett bemanningsföretag som vill ha det. Där jag är idag vet jag ju inte om det blir något fast av, allt hänger på att jag får in jobb.


Nu ska jag se på lyxfällan, fattar inte vad vissa människor ställer till det för sig. 

  

Av Bettan - 14 oktober 2010 08:22

  


Är ensam om att känna mig så här?

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards