This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Bettan - 22 oktober 2010 20:32

Det finns inte ord att beskriva den vecka som gått, det har verkligen tagit på nerverna. Mitt tålamod har testats både hit och dit men jag har överlevt. Priset är dock att man är så trött att man kunde dö för mindre, ska bli sååååååå skööööönt att sova i morgon. 


Tänk er att sitta sex timmar på arlanda på terminal 3 av alla ställen, det är vad jag sysselsatte mig med igår kväll. Så gick det med att komma hem i tid, ta en promenad med hunden. Aja nu är det över, nu ska jag ladda för en ny vecka. Denna gång blir det med bil, Östersund på måndag och tisdag Härnösand.


Annars var det en bra och intressanta föreläsningar i Stockholm, bla föreläste SÄPO om risken för terrorism i sverige och de "nya" hotläget. En superbra föreläsare som verkligen kunder trollbinda sin publik.


Den här veckan är jag inne i en sådan där fas igen, vet inte vad jag vill. Har jag kompetens nog att göra det jag gör? Känner inte att jag har det självförtroende jag skulle behöva ha just nu för att känna trygghet. Skulle behöva en riktig boost av energi, känna att jag gör rätt, kan något. 


Jo jag vet att jag gnäller men tro inte att jag söker erkännande av någon, den enda som kan fixa det här är jag själv.  Det är bara jag som kan boosta mig själv, hitta den inre tryggheten. Det kanske kommer när jag får göra något som jag kan och gör det inte det då måste jag vara ärlig mot mig själv och lyssna på "magkänslan" att det här inte är rätt för mig. Ingen tjänar på att jag känner mig osäker minst av allt jag. 


I morgon hoppas jag på att både hinna gå en timme och hinna rida min häst. Har inte blivit många steg de senaste dagarna, knappt 10 000 på två dagar :(


I kväll har vi ätat en ny god efterrätt, lemonmousse.....supergott!!!

Nu Idol...............

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards