This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Bettan - 4 oktober 2010 20:19

Nu är det tuffa tider för kärringen, inte är det lätt att komma på en manlig arbetsplats. Män är också duktiga på att göra det tydligt att man inte är välkommen och till viss del kan jag förstå dem. Vem vill ha mig ?? 


Nä skämt å sido det är lite oroligt där pga av varslen på andra ställen, dominoeffekten gör att de påverkas. Nu är det ju så att jag inte knuffar ut någon för det jag ska gör har aldrig gjorts där tidigare och jag kommer inte ersätta någon av dem. Men det kanske man inte inser när man är mitt upp i "oroligheterna"


Har i alla fall gjort en början på presentation som jag ska ha med på mitt första kundbesök. Det ska jag göra om en vecka, måste läsa på så att jag verkligen kan det som ett rinnande vatten.  Behöver läsa in mig på ett annat dokument också, tråkigt göra men men det kanske ger pengar till bolaget. Pengar till bolaget kan generera en anställning för mig.


Förresten så ringde min förra arbetsgivare idag och ville att jag skulle komma på en anställningsintervju och jag tackade ja. Galet kanske men blir jag erbjuden jobbet så kan jag göra ett aktivt val. Sedan är det bra för egot att bli erbjuden en anställningsintervju :) Det kan kärringen behöva i dessa tuffa tider...

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards