This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Bettan - 15 oktober 2010 20:31

Idag är det fredag å det var tur det, var så trött när jag vaknade i morse. Det har varit mycket de senaste veckorna och det börjar ta ut sin rätt på en gammal kärring. 

Trots att jag var så trött i morse så har det gått jättebra på jobbet och det börjar hända lite saker. Väntar med spänning på besked på några grejor som kan hända på jobbet......hoppas, hoppas.


Å andra sidan så har det slagit mig idag vad det kostar att anlita mig......shit!! Vem tycker jag är värd det? Maken blev stum när vi pratade om det idag.....kan det vara någon som betala det för dig sa han. Jo jag vet att jag borde pucklat på honom men han är så skör min gubben å jag är stark :) Nej skämt å sido jag förstår hans reaktion för det var den samma för mig när jag förstod.


Idag har vi bara unnat oss godsaker, först blev det hemlagad Chicken Tikka Masala, supergott och till efterrätt blev det pannacotta med clementinsmak,ljuvligt gott. Till kycklingen blev det ett gott glas rött så nu är jag lämpligt trött och slötittar på idol.


I morgon hoppas jag på fint väder så jag hinner tömma växthuset och ta en lång promenad med hunden.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards