This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Bettan - 3 oktober 2010 21:32

Idag åkte vi och stängde stugan för vintern, pga mitt jobb så har jag väl inte varit där allt för mycket i sommar. Hoppas att det ska vara annorlunda nästa sommar.

Nu var det i alla fall dags att plocka undan sommarmöbler, täcka för skorstenen, tömma skafferiet mm. Här ska inga råttor få något extra i vinter att leva på från vår stuga. 


Vi var även till svärmor en sväng och firade henne på födelsedagen, där fick vi hembakat tårta och fikabröd. Eftersom vi skulle till stugan så blev vi inte där så länge.


Efter stugan åkte vi hem, underresan hem hann Robban bli sjuk så nu ligger han i feber och snuva. Är så jäkla less på dessa förkylningar som ungarna får, han har nu ätit vitlök hela kvällen så att han kanske har repat sig snabbt.


Efter en middag alá 70-tal, kyckling Marengo, så åkte vi till Hasse å Camilla. Camilla har fyllt år för någon vecka sedan men pga hennes skola och förkylningar här och där så har vi inte kunnat åka dit. Gav henne ett presentkort på parfymaffären i stan, Tänkte att det kunde vara roligt att få gå och köpa sig något fräscht till sig själv, vill minnas att det var sådant jag längtade efter när jag var gravid. Jag och Linda fick se en film som hon spelat in på hur bebisen sparkar i magen på henne, verkar bli en vilde utifrån magens rörelser :)


Sitter nu och laddar, i morgon är det en ny dag med gubbarna på kontoret. 

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards