This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Bettan - 28 oktober 2010 20:48

Vart tar tiden vägen? För en månad sedan tog jag farväl av mina arbetskamrater på länsstyrelsen. För en månad sedan började jag min praktik hos ÅF, shit vad fort tiden gått. Inser att det är dags att ta tag i arbetssökandet igen, utifall att jag inte blir erbjuden en anställning.


I kväll har Linda varit till sin PT igen, det går framåt nu! Är så stolt över henne som kämpar på och det syns för var gång som vi är där. Jag sa till Linda idag att jag önskar mig en träningstimme i julklapp. Det skulle vara så kul att få träna för en PT, det borde jag vara värd. Har hur som helst bestämt mig för att när Linda blivit bra då ska jag börja träna för hennes PT.


Är så trött....igen....blir så less på att alltid vara det.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards