This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Bettan - 15 maj 2011 22:22

Vad skulle ni vara mera rädd för,att möta en björn i skogen eller en orm?


Det var en sak som slog mig när jag var ute och sprang i skogen idag och jag kom fram till att jag nog var mera rädd att kliva på en orm än att möta en björn. 


Hos oss så finns det så ofantligt med orm, misstänker att det går minst ett par tusen huggormar på varje björn. Vet inte hur många ormar jag sett ligga på vägen när jag varit ute och sprungit.


Idag var det då nypremiär för att springa, har bara sprungit en gång de senaste veckorna och det gick tungt då.

 Det gick något lättare idag  men fick kramp på slutet så då fick jag gå några meter men jag är tjurig hade bestämt mig att springa helatiden så det blev bara några steg som jag inte sprang.


Om ni inte förstod det av min inledning så sprang jag i skogen idag, lite jobbigare att springa på skogsvägar och stigar än på cykelleden. Dumt nog så sprayade jag inte skorna innan jag gav mig ut. Skogsstigarna var vattensjuka efter allt regnade i helgen så jag var rätt blöt om fötterna när jag kom hem. 

Nu återstår att se om knät höll för joggingturen men det visar sig i morgon. Blev 9.5 km idag så jag ska egentligen inte klaga men det tänker jag göra i alla fall, vill att det ska fortare.


Linda har varit och skjutit första träningspasset med nya bössan, gick väl så där. Inte för att hon var dålig utan för att det måste ställas in lite mera saker på bössan så den fungerar optimalt och passar henne.


Hur som helst är det bara att hylla Finland till segern, trodde nog aldrig på Sverige men höll naturligtvis på dem i alla fall.

Av Bettan - 15 maj 2011 10:47


Men vilken seg dag det här verkar bli, vart är farten i kärringen tro? 


Har massor att göra men kommer inte i gång, skärpning!!


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards