This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Bettan - 25 maj 2011 21:14

Har efter mycket vånda bestämt mig för ett par glasögon, hade bilder ute på facebook där folk röstade och gillade. Blev bara förvirrad, det paret som folk röstade på hade familjen sagt blankt nej till och de såg betydligt bättre ut på bilden än i verkligheten. 


Tillslut var inte goda råd dyra, jag tog på mig glasögonen och hade modevisning för gubbsen på jobbet. De hade också fått sett foton och en efter en gav sitt utlåtande. Korten var en sak och verkligheten en annan och alla var rörande överens om vad som jag skulle ha, nu är glasögonen beställda. Så nu är det bara att hoppas att jag trivs med dem.


Gillar inte när jag har beslutsångest och idag fick jag ett telefonsamtal som gör att jag sitter här med ytterligare ett beslut som ev måste fattas. Får antagligen veta mera inom någon dag, varför ska livet vara så krångligt?


Hade ett samtal med yngsta sonen i kväll, kan inte fatta att han fyller 18 år om två veckor, vart tog tiden vägen?


Idag så fick Linda sin lägenhet också eller rättare sagt besked om att hon får en från och med första juli. Vi kommer nog åka ner dit då och hämta nyckeln, lasta med oss några grejor. Skulle behöva fått fatt i en snygg modern och inte minst billig 2-3 sits soffa åt henne.


Tänk att vi sitter på två här gubben och jag till hösten, känns så overkligt.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards