This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Bettan - 23 maj 2011 22:18

Det har varit mycket den senaste tiden så bloggen har fått stått tillbaka.

Har grävt värre än en sork de senaste dagarna, jag som lovat mig själv att jag inte skulle ha något trädgårdsland i år har nu ett stort fint ett. 

Inte kan jag beskylla någon annan för att det är där heller än mig själv, såg att några palsternackor som inte blev upptagna växte så vackert i landet å så blev det som det blev.

För tillfället står det 1-0 till mig vs ogräset men misstänker att när jag lyfter på duken om några veckor så står det game over.....

Har varit lite taktiskt, har lagt dagstidningar mellan raderna och ska se om det kan kväva lite ogräs. 

Har så fruktansvärt med kvickrot och tistel, därför skulle jag ju inte ha något land i år.


Har fått in lite nytt jobb på jobbet, undrar jag om hon inte hade rätt min sierska ;)


I morgon blir det en snabb sväng till Östersund, ska på kundmöte och sedan på föreläsning på MIUN. Vet ni.....numera har jag rätt roligt på jobbet igen. Det finns inget roligare än när man går på jobbet och känner att man utvecklas tillsammans med sina arbetskamrater.

Vem vet kanske det blir en konsult av mig tillslut.....

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards