This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Bettan - 17 maj 2011 22:06

Var i väg till Birsta i eftermiddag, har ägnat eftermiddagen åt shopping. Bilen och släpet var fullt men inte av mina grejor. Det enda jag kom hem med var ett toalett lock till vårt nya dass vid stugan, en pensel och lite färg.


Resten av grejorna stod maken och dottern för, det var dörrar och fönster.

Själv hade jag tänkt köpa mig en ny dator men hittade ingen som jag föll för. 


Aja jag får nöja mig med att kunna sitta skönt på dasset å där kommer jag kunna sitta och läsa mina vägg ord som jag kommer skriva med färgen och penseln jag köpt idag.


I morgon åker jag mot Luleå, blir där till fredag. Jag ska följa med en kollega som ska utbilda en grupp tjänstemän och jag ska få lära mig, ska bli så spännande.


Nu är det sängen som gäller....

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards