This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Bettan - 2 september 2010 22:09

Håller så sakta på att ta mig in i teckenspråkets värld men det går både sakta och knaggligt. Teckenspråket är många gånger logiskt men vissa tecken är inte logiska i mina ögon. Misstänker att Camilla får sig några goda skratt när jag försöker prata med henne.


Osökt så tänkte jag på när min man en gång pratade med en av våra gäster. Han är inte känd för sin kunskap i engelska och ibland så blir det lite svengelska för honom :) Vår gäst från NL undrade hur det gått på jakten för J, hade de skjutit något. Han svarade glatt( risk finns nu att jag stavar fel)  yes he had shoot one, varvid mannen sa Oh soo you are happy now? J svarar no because the elk was to horny. Mannen så chockad ut och visste inte vad han skulle svara medan barnen och jag vek oss dubbla. 


Har varit till kiropraktorn idag, det tog mer än 90 minuter att få ordning på den här kärringen. Fick massage, zonterapi och kotorna tillrätta lagda. Förhoppningsvis är huvudvärken borta i morgon men i kväll är den värre än vanligt. Har fått order om att stanna hemma från jobbet i morgon också så jag lyder.


Nu är det dags att sova för jag känner mig super slut efter behandlingen.


God natt!


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards