This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Bettan - 16 september 2010 22:05

Hur ofta vårdar du ditt nätverk? 


De senaste dagarna har jag fått bevis på att det är där jag har min styrka, fina vänner som är beredd att hjälpa mig i många situationer precis som jag gärna gör det tillbaka. Man brukar ju säga att en kedja inte är starkare än dess svagaste länk, lite så ser jag på mitt nätverk. Jag är dess svagaste länk för vårdar jag det inte så tappar kedjan sin styrka. 


Vad jag menar är att jag måste höra av mig till människorna som finns i min närhet, höra hur de har det, helt enkelt komma ihåg dem. För min egen del så är facebook ett viktigt verktyg för att behålla kontakten med många människor som jag knappast möter hemma på gatorna i min hemstad men som jag inte vill tappa kontakten med.


Men så det har regnat idag, trodde aldrig det skulle ta slut. Usch jag hatar verkligen regniga höstar. Kan stå ut med hösten om den är solig och klar men sådana här dagar kan jag vara utan. Man blir så trött, less och omotiverad när det är dessa grå höstdagar.


Nu väntar sängen måste vila för i morgon så ska jag ställa mig på ute på kanten och säga till mig själv att jag kan flyga. Inte bara det jag ska dessutom sä.ga att jag är bra på det. 


God natt på er som kikar in här

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards