This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Bettan - 12 september 2010 21:17

Igår åkte jag och dottern samt min medryttare till Bollnäs för att hälsa på ponnyn vi sålde. Vi ville gärna se att hon har det bra,inte för att jag inte trodde det utan mera bara för att få det bekräftat och det har vi fått bigtime. Tack för att vi fick komma och hälsa på.


Måste ärligt erkänna att det var gruvsamt att sätta sig i bilen och köra själv 30 mil men det gick bra. Fick strax före Söderhamn igång min gps på mobilen, så skönt för då gick det mycket lättare att hitta :) Vad enkelt det är att hitta till ställen med en gps.


I Bollnäs shoppade tjejerna loss, handlade smycken, kläder mm. Jag köpte mig ett par sådana ful MTB skor men tänkte de kunde vara bra för min onda rygg. 


Det sämsta med att vara ute på resande fot är all skräpmat man stoppar i sig, nu får det bli ordning och reda på maten framöver.


Vi bodde i en underbar bagarstuga, ska lägga ut bilder i morgon. Tyvärr så drog jag nitlotten och fick sova i en sämre säng än tjejerna  men det gjorde inget. Njöt i fulla drag av att höra deras fnitter :) för det gick inte att ta fel på att de hade roligt.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards