This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Bettan - 15 september 2010 21:34

Idag har det varit en av de bättre dagarna den senaste tiden, har hänt lite roliga saker. 

Igår så sa jag till en kompis att man måste ha is i magen och att var sak har sin tid....idag fick jag det bevisat för mig att så är fallet. 

Vad det handlar om kommer jag absolut inte berätta här..............än i alla fall.  :)


Var ute på stan idag och då råkade jag hitta något fint till mitt ofödda barnbarn, det blev som magnetism i mina händer. Försökte på alla sätt bli av med köpbegäret men icke....

Men den här gången kommer de inte få se vad jag köpt, de får vänta till lillknodden är född.


Nu ska jag försöka hitta en billig och bra skrivare att köpa, behöver verkligen en sådan här hemma. Har inte haft någon på ett tag men det är så besvärligt utan.


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards