This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Bettan - 21 september 2010 21:36

Var så fruktansvärt seg i morse men kunde inte sova, vaknade av ett rejält regnväder. Å hjälp vad det dånade på vårt plåttak å så var den sovmorgonen borta.


Lyckades uppmana krafter till att börja städa vardagsrummet, så skönt att ha fått det gjort i höst. Kanske jag kan få fingrarna ur i morgon och ta ytterligare ett rum.

Min dotter kom ner å frågade vad det var för fel på mig? Undrade vad hon menade, du brukar väl inte städa sa hon.......Undra vart hon varit de senaste 15 åren?  


Maken lurade ut mig på en joggingtur i kväll, tungt tungt och riktigt ont i ryggen efteråt men det var skönt för själen. 


I morgon kommer en gammal vän hit och ska sova över, alltid trevligt att få besök.


Dags att sova är det nu, behöver all sömn jag kan få så att jag kan ladda batterierna till nya jobbet, en vecka kvar nu :)

Av Bettan - 21 september 2010 08:57

Det har den senaste tiden vara upp och nedgångar i det här huset, ena stunden har vi varit själaglad och nästa minut super orolig. Men det är ju det som kallas livet fast jag skulle vara nöjd om det var mindre "ravinerras" i mitt liv.


Igår fyllde Camilla år men vi valde att inte åka till henne då Linda varit så sjuk och vi inte vet varför. Vill inte utsätta dem för att de ska bli sjuka så nära inpå att det ska födas en liten bebis.


Har ingen ork att skriva något nu, känner mig så tom på energi. Kanske det beror på regnet ute. Ska i alla fall försöka ta tag i tvätthögen idag.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards