This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Bettan - 2 april 2010 12:55

 Ja vad ska man säga efter en sådan här vecka?? Det finns inte ord att beskriva, underbart, fantastiskt, sensation mm känns så enkelt för det han gjort sonen min.

Att han lyckades första dagen var ett enda stort äääntliiiigeeen. Jag som mamma har vetat hela tiden att det funnits där inom honom hela tiden. Men att han skulle försvara sitt guld på jaktstarten det var så djävla bra, sådana här gånger är det tilllåtet som mamma att gråta glädje tårar hoppas jag. Jag skiter i om alla andra runt mig tycker att jag var skrytig om honom för jag var och är så enormt stolt över vad han gjort.

Jag om någon vet hur förtvivlad och bitter han varit för att kroppen inte hållit i vinter, hur ledsen han varit när inte det fungerat på de få tävlingar han kunnat tävla på i vinter. Så djävla skönt att belöningen för alla timmars träning äntligen betalade sig å på vilket sätt han avslutade på sista dagen :) Gå in på skyttevallen veta att den som kan hota honom hade skjutit fyra bom och så sätter Robban alla fem i stå.

Dessutom var det bara Robban, Fredrik Lindström och ACO som gjorde bedriften att ta två guld under SM, ingen dålig klubb han gick med i denna tävling:)

Linda har också kämpat på bra i helgen, tyvärr räckte det inte hela vägen för henne. Hon har ju varit sjuk hela våren så det hade varit för mycket begärt av henne att göra toppresultat. Hennes vinst är att hon kunde delta överhuvudtaget med tanke på att hon kunnat tränat de två senaste veckorna.


Nej nu ska jag sluta och skryta över mina barn(för denna gång vill säga) men jag kommer aldrig sluta vara stolt över dem oavsett vad de gör eller hur de lyckas.

  

Robban efter 2:a guldet

Två guldmedaljörer gläds åt varandras framgångar. Mattias Jonsson vann guld på distansen samma dag som Robban tog sitt andra guld

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards