This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Bettan - 27 april 2010 20:14

Idag har jag haft ytterligare en trötthetsdag, så inne bomben trött så det går inte att beskriva. Börjar inse att jag nått gränsen för vad jag orkar, börjat glömma saker. Säger felsaker, har helt enkelt ingen koll....jag som är ett kontrollfreak??

Hoppas på att det lugnar ner sig efter konferensen i morgon och på torsdag annars får jag göra något drastiskt åt min situation. För jag vill inte "gå in i väggen", jag vill njuta av sommaren  och kunna vara tillsammans med min familj.


När jag blir så här trött har jag svårt att koncentrera mig, yrar runt bland allt som måste göras och naturligtvis har jag "häcken" full just nu. Jag klarar inte av att fokusera på en sak i taget, just det som skulle vara det enda rätta för att vara effektiv. Gissa om jag har yrat mellan saker idag men på något konstigt vis får jag massor gjort ändå.


Fick en ingivelse idag, en tanke slog ner i mitt huvud att jag var tvungen att städa ur mig ur rummet. Så det gjorde jag, undra varför den tanken kom? Den var riktigt stark, nu har jag inte städat bort allt men nästan allt som är mitt så nu kan snart S komma tillbaka och jobba.


Dags för en kopp te och sedan ska jag sova, måste upp tidigt i morgon för att hinna till konferensen till kl 8.00


Carpe Diem

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards