This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Bettan - 22 april 2010 22:44

För trött för att blogga i kväll. 


Kryper ner i sängen i stället, laddar batterierna för morgondagens besök hos kotknackaren.


  

Av Bettan - 22 april 2010 12:04

Sitter och är förundrad över hur man kan ändra åsikter om saker genom livet.....


Förr rös jag vid tanken att äta oliver....Nu kan jag få begär på dem.

Förr skulle jag inte ha gått i kjol.......Nu tycker jag det är kvinnligt.

Förr skulle jag inte påta i trädgården....Nu längtar jag efter en härlig dag i trädgården.

Förr skulle jag sagt nej tack till vin....Nu säger jag aldrig nej till livets serum.

Förr mörk choklad? Är människan galen?....Nu äter jag bara "bra" choklad, dvs 70%


Skulle kunna räkna upp hur mycket som helst som jag ändrat åsikt om genom livet, vilken tur att jag vågat testa, vågat leva och förändras. Dessutom finns det nog saker jag ändrat uppfattning om fler än en gång.


Oj nu är lunchen slut, bäst att ila.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards