This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Bettan - 20 april 2010 20:36

Jaha då har man avverkat första dagen på en tvådagarskonferens och jag blev inte förvånad när jag fick lunch....lax. Det serveras alltid lax på konferenser och idag var det dags MEN det var en mycket god lax. I morgon ska det bli spännande att se om det blir kyckling...


Dagen har varit mycket intressant bra föreläsare, hoppas verkligen att det blir verklighet av de många visionerna som finns för västernorrland. Själv kommer jag att få se resultatet utav dessa dagar som vanlig medborgare och mycket av det som diskuteras nu skulle ha börjat för flera år sedan. Det enda jag kan göra är att önska mina kompetenta kollegor lycka till med arbetet.


I morgon eftermiddag ska jag träffa en vän, en av mina "idoler" i livet. Hon är mycket yngre än mig, hon har alltid roligt på jobbet, hon är den kompetentaste kvinnan jag känner, hon gör mig glad och det bästa av allt jag får ha henne som min vän. (Du vet vem du är och jag vet att du brukar kika in här)

Då hoppas jag även att få träffa hennes chef, pga ett misstag så fick han mitt sms till henne. Hon hade gett mig chefens mobilnr i stället för sitt eget, det blev en riktigt rolig kväll när han och jag förstod att det blivit fel.  Det ska bli så kul att få träffa henne igen, känner mig alltid så stark efter att fått ta del av hennes energi.


Nej nu ska jag ta och göra lite te, sitta och kura framför tvn en stund till innan det är dags att ladda för morgondagen. Hoppas som sagt på ytterligare en intressant dag, synd bara att det inte blir afrikansdans .....

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards