This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Bettan - 2 maj 2010 22:40

Då var denna helg över och lika snabbt som vanligt har den gått. Har trots det hunnit en hel del, var med barnen och maken till Sundsvall igår. När vi skulle hem så beslutade vi oss för att åka över Härnösand och hälsa på några vänner. Ett klokt beslut, blev bjuden på middag och ett mycket trevligt sällskap.


Idag har jag varit i växthuset mest hela dagen, har skolat om 200 blomplantor och 24 tomatplantor, håller nu tummarna att det inte ska bli allt för kallt ute så att de ska klara sig.


Har ägnat kvällen åt att söka ett jobb, det tar tid och energi men kände att jag var tvungen då tjänsten har annonserats ut på nytt. Förra gången lät jag bli att söka, hade ingen ork till det men nu kände jag mig tvungen när den dök upp ytterligare en gång.


Just nu sitter jag och väntar på min hund som smet ut och har gått till sitt favorit ställe och beräknas komma fram vid 5 snåret i morgon....skithund.


Nej nu ska jag söka ett jobb till tror jag fast denna gång i Skellefteå, inte riktigt där jag vill men men.....


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards