This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Bettan - 18 maj 2010 21:37

Varför ska det vara så svårt att skriva att jag är duktig? Sitter här och ska försöka skriva ett personligt brev men förmår inte få ner ett enda ord. Har så himla svårt att skriva att jag kan saker, är duktigt på något och det är ju det som är grejen med att söka jobb. Att sticka ut, sälja sig själv med att man är duktig, tur att det är nästan en vecka kvar på ansökningen.


På torsdag ska jag nog åka till Sundsvall och köpa ett elverk till sommarstugan, har ingen ström där utan har fått ström från en granne. Naturligtvis har vi betalat för den ström vi förbrukat men nu känner vi att vi inte vill stå i skuld till honom hela tiden. Med elverket så klarar vi av att driva lampor, tv och dator mm och det skulle vara så skönt att "äga" sin egen ström.


I framtiden ska vi köpa solceller så att vi alltid har ström men det kostar ganska mycket, pengar som vi inte har just nu.

Ska även köpa lite färg när jag är i Sundsvall så att jag kan måla stugan, den är snart färglös. Vill att den i alla fall ska se bra ut utifrån och det gör den inte nu.


Nej nu är det dags för en gammal gumma att krypa ner och ladda batterierna för morgon dagen.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards