This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Bettan - 21 maj 2010 08:39

Igår var det jäktigt värre :) Tog ut en friskvårdstimme för andra gången under min anställning, gick ut på en promenad med en kollega. Vi promenerade hem till en annan kollega till oss som var hemma pga en envis förkylning som nu satt sig på rösten. Där gjorde vi ett depå stopp och fick fruktsallad och glass, behöver jag säga att det var supergott ? Så härligt att man sitta i trädgården och fika, TACK Nina det uppskattades jättemycket. Åker du åt mitt håll så vet du att du och H*2 alltid är välkomna på en fika hos mig/oss.


På eftermiddagen åkte jag och maken iväg till Birsta och gjorde av med massor av pengar, de bara rullade ur fickorna. Men så är det när man behöver saker, bland annat köpte jag färg till sommarstugan. L har fått det som sommarjobb att måla den, ev åker vi dit i helgen och börjar skrapa och målar den. Strateg som jag är så får hon börja med baksidan som inte syns, misstänker att den aldrig kommer att bli målad annars. Det är alltid så mycket roligare att måla där det är mycket snickeridetaljer.


I em ska jag nog försöka få mitt trädgårdsland i ordning, sätta lite frön så att vi kan ha lite primörer i höst.


Nej nu ska det ätas frukost, har inte kommit dit hän ännu. Trevligt att kunna sitta äta frukost samtidigt som man jobbar. Var bara tvungen att "tjuva" li te tid för att skriva här :) Tror dessutom att jag ska ta med datorn ut på altanen och sitta där och jobba, det är livs kvalitet.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards