This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Bettan - 25 maj 2010 21:15

Har funderat på  vänner, hur olika de kan vara. 

En del vänner ger så enormt med energi medan andra bara tar energi av mig. Nu har jag försökt rensa bort sådana bekanta ur min värld för egentligen är de inte vänner om de tar min energi.

En del vänner finns bara med i ens liv för en stund, beroende på hur livet ter sig så byter man vänner. Fast egentligen är det kanske inte vänner utan bekanta.


Genom mina jobb har jag lärt känna många av mina vänner och så är även fallet där jag är nu. Vissa som jobbar där kommer jag att sakna enormt när jag slutar där om drygt tre månader. Men så är livet, för min egen del så är facebook ett bra verktyg att hålla kontakt med många av de människor som kommit och gått i mitt liv. 

Efter att ha suttit på ett callcenter så är telefonen inget viktigt verktyg för mig ifs så var jag ingen stor användare av den tidigare heller. Däremot så älskar jag att använda mig av sociala media, det är så enkelt. Usch vilken olust känsla ett telefonsamtal kan framkalla hos mig, ibland kan jag gå och gruva mig i flera timmar för att ringa.


Nej tacka vet jag att få träffa människor i verkligheten och sitta ner för att prata. 





Av Bettan - 25 maj 2010 17:15

Sitter trött, riktigt trött här och undrar vad jag egentligen gjort idag. Fattar inte vart min dag tagit vägen. 


Har mest suttit och gjort en massa små måsten på jobbet men hur kunde det ta mest hela dagen?


Har dock varit ute och ätit en underbart trevlig lunch med två jobbarkompisar, så avkopplande och trevligt. Det gör vi väl flera gånger hoppas jag innan jag slutar och hittat mej en ny försörjning.


Nu ska jag strax ta och testa om det går att få en tygfotölj ren med hjälp av olivtvål, håll tummarna!



Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards