This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Bettan - 19 maj 2010 21:21

När man har klippt gräset då är det sommar och det har jag gjort i dag. L körde med åkgräsklipparen och jag gick med handjagaren och klippte runt buskarna. Å så gott det doftade ute av det nyslagna gräset.


Efter att vi gjort det så tog vi cyklarna och foxy för en tur, vi cyklade i över en timme i strålande solsken. Foxy lärde jag i fjol att sitta i cykelkorgen när jag cyklade en längre sträcka så att hon inte skulle "spränga" sig, hon var bara ett år i fjol men älskade att springa som en galning när vi cyklade. Kan inte påstå att hon sprang något lugnare i år så det fick bli cykelkorgen när vi var efter stora vägen. Hon ser ut att njuta så mycket när hon satt där, det var nästa så man kunde sett ett brett leende.


Idag har jag i alla fall sökt jobbet, fick till slut fingrarna ur och fick till en skrivning. Nu är det värsta kvar, väntan på ett besked och är det som vanligt så blir det "tack för visat intresse"


Dess bättre så har jag vunnit en seger idag på jobbet, som det ser ut så är en långdragen tvist löst. Är den det då jäklar ska det firas :)


I morgon ska jag göra något som jag inte gjort sedan jag gick i skolan, jag ska åka buss till jobbet.  Ska bli intressant att se om jag kan koppla av och vila på resan för en sak är säkert resan tar en timme mer än om jag tar bilen och kör själv.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards