This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Bettan - 6 maj 2010 22:51

Tittar in enbart för att säga god natt..............

Av Bettan - 6 maj 2010 09:51

Har de senaste dagarna funderat på hur livet är konstruerat,på något sätt så är det som om det finns en mening med allt.


När det är tungt i livet så kommer det ofta något glädjeämnen som gör att man kan glömma allt elände. Så har det varit för mig de senaste dagarna, min trötthet har jag skrivit om och om igen om. Mitt i allt detta så kom det då ett för mig roligt besked, ett besked som jag inte väntat mig men nu kom det i alla fall. Genast började livsgnistan tändas lite igen och ingen är tacksammare än jag.


När jag ändå var hemma passade jag på att beställa nya sommardäck på bilen, fick tid idag. Tog hunden med mig, lämnade bilen på verkstaden och gick sedan en härligt promenad i strålande solsken. Båda vi njöt av att få en tidig morgonpromenad, hade jag haft svans hade jag nog också viftat på den lika mycket som hunden av glädje.


När jag åkte hem så tänkte på att choklad ska vara bra för själen....så nu har jag ätit en bit livselexir så nu kan jag nog räkna med att energin kommer tillbaka ännu mera.

Nej nu ska jag ut i solen, tänker sätta mig och läsa en bok tror jag och kanske slumra till lite :)

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards