This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Bettan - 29 maj 2010 08:34

Sitter här och planerar dagen och en tanke slår mig...när ska jag ha en lugn dag? Alltid är det något som ska göras, kände nu att det skulle behövas en "ligga och pilla i naveln dag" Men idag blir det för strax ska jag baka butterkaka till i morgon när mina föräldrar kommer på middag. 

Plommon trädet blev inte planterat igår så det måste göras idag. Vi kom på ett nytt ställe att planera på så då måste vi ta ner en tall innan. När J sa vart han ville ha trädet så var det så självklart att det skulle stå där. En tanke slog mig att det kanske är där min damm ska vara, vi har länge velat ha en damm. Sa det till J och han bara nickade och sa....att vi inte tänkt på det tidigare. Nu ska jag börja läsa lite om hur  man  bygger dammar men det blir nog inget bygge i år.


Sedan idag har jag ett stort projekt, ska sätta nätrunt hundhuset så att min jycke inte kan ta sig under det. I natt har hon bott där hela natten, satt uppe en stund i natt för att se om hon ville komma in men icke sa nicke. Köpte hönsnät förra veckan men har inte haft tid att sätta dit det men idag ska det ske.


Ev ska jag försöka hinna med att rida en sväng också men det beror på hur mycket tid som blir över.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards