This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Bettan - 1 januari 2011 21:04

Jaha då har vi ett nytt år då, 2011 ska bli ett bra år i alla fall för mig.....det har jag bestämt.


Igår var jag och familjen till Hede och träffade en annan familj för att fira in det nya året. Så underbar att få träffa inspirerande människor. Tog först en härlig lång promenad med hunden och värdinnan i underbart väder, lagom kyla och trollskt snöfall. Sedan en snabb dusch, på med festblåsan och sedan det mest fantastiska av allt....sätta sig vid ett vackert dukat bord!


Fick underbar mat, åt så magen svällde ut åt alla håll och kanter, hummer till förrätt, oxfile och potatisgratäng, sist men inte minst nyårstårta och till detta god dryck.  Skumpa till tolvslaget och nyårsballonger....underbart helt enkelt.

TACK för att vi fick komma, det här var vad vi behövde för att orka ladda om batterierna.

Ett STORT TACK även till er som hjälpt oss med hästarna, utan er hade det inte varit möjligt för oss att åka.


Har även blivit spådd i kaffesump i helgen, så jäkla spännande, skrämmande och intressant :)

Tänker inte berätta vad som blev sagt men blev helt ställd när det första som sas var precis det som jag funderar på. 

Men jag kan säga så mycket att jag hoppas en del av det slår in, vissa saker känns jobbigt att jag måste gå igenom. Allt som händer kommer att stärka mig men vissa saker kanske knäcka mig för stunden..... men.... I´ll be back.

Det fanns saker som gjorde mig oerhört glad att höra och andra saker som gjorde mig nyfiken eller rättare sagt frågande.....undrar vem du är???


En sak bestämde jag mig för i natt att ta tag i efter att hört om min framtid......en sak som jag funderat på ett tag.

Blev så klart och tydligt......jag kan inte fortsätta med det så länge till, jag måste följa mitt hjärta. ( Du som nu läser in mellan raderna....jag ska inte skiljas från min man)


Gör jag inte det kommer jag dö en själslig död, bildligt talat.


God fortsättning förresten!


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards