This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Bettan - 2 januari 2011 20:27

Strax blir det fruktsallad med familjen, varva ner och ladda för morgondagen på jobbet. Första passet som timanställd, har en osäker vår framför mig men å andra sidan är den ett oskrivet blad som jag kan fylla med vad jag vill.


Idag hade jag mycket som stod på agendan men nästan inget av det blev gjort men vad gör det, besök och fika stunder är viktigare och framför allt roligare :)


Har varit yr i dag, var så yr när bror min var här idag men jag tro inte de märkte något. Fortsätter det så här måste jag undersöka mitt blodtryck, känns lite oroligt att jag är yr snart varje dag.


Ska strax krypa ner och sova, är så enormt trött så god natt på er alla,



Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards