This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Bettan - 28 januari 2011 22:33

Idag blev jag med skoter, ingen ny utan en gammal "herk" men hel okey för mig, jag är ju en gammal "herke" jag med :) Så don efter person.....nä nu är jag dum skotern är i bättre skick än mig.


Har precis kommit hem efter att ha varit ute på en provtur, en sväng runt skogen i mörkret. Trevligt dessutom fick " jag är nog den enda tonåringen som inte fått köra skoter" pröva. Lugnt och säkert gick det och det satt ett stor leende på läpparna när vi var hemma igen.


Några kanske undrar vad jag ska ha en skoter till, jo jag ska ha den för att åka och fiska. Snart är det pimpelväder igen och då ska jag kunna åka ut på sjöarna som ligger en bit från bilvägarna.


I morgon mina vänner kommer en liten liten kille......måtte de inte ha ångrat sig för nu längtar farmor efter att få träffa lillgrabben.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards