This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Bettan - 13 januari 2011 21:47

Råkade ha lite energi över när jag kom hem från jobbet i kväll och det var ju bra för det var ju en hel del tomtar som skulle ut ur mitt hus. 

Tänkte att det är så enormt kul att plocka fram allt men fruktansvärt tråkigt att plocka bort allt. Dessutom tänkte jag på att det är underligt att det blir så fint när man hänger upp julgardinerna utan julpynt men när man plockat bort allt julpynt så är de så fula och måste plockas ner fort. Men nästa jul är de med all säkerhet fina igen....


Annars har jag varit mest yr i kväll, undrar varför jag är så yr nu för tiden? Borde nog gå och undersöka mitt blodtryck i alla fall.


Såg på facebook att en vän där hade gjort linssoppa, blev så sugen på det....tror banne mig att jag ska ta och koka mig en panna till veckan. Inte nog med att den är mättande den är billig och nyttig. 


På måndag åker jag till Stockholm på uppdrag, kommer hem på tisdag eftermiddag. På onsdag åker jag till H-sand och ska sälja lite uppdrag(hoppas jag) sedan ska jag träffa mina gamla arbetskamratar. Det går inte med ord att beskriva hur mycket jag saknar min gamla arbetsplats och kamrater. 

Vi åkte förbi där för någon vecka sedan och min man såg hur jag tittade in mot stan och sa till mig att det syns verkligen hur mycket du saknar stan. Han vet nog inte hur rätt han har, trots att det var jobbigt med pendlingen så trivdes jag enormt bra.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards