This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Bettan - 14 januari 2011 17:23

är vad jag är just nu. Har ätit för mycket, druckit ett ....okey då två glas vin. 

Ska jag bara äta "pären" var kommentaren från sonen när han kom hem idag....en idrottare vill ha riktig mat, dvs kolhydrater och proteiner mm. Men jag tror han var rätt nöjd när han ätit klart.


De e kallt ute, skittråkigt....hade tänkt vara ute och springa idag under dagen när jag jobbade hemifrån. Klev upp tidigt och började jobba kl 7 för att kunna göra det, nu räknade jag ut ganska snabbt i morse att det inte skulle bli något av min planering då det var -22....


Funderar ff på mitt trevliga dilemma, vet fortfarande inget mera och är inget klokare på hur jag ska göra om saker och ting går som det finns indikationer på.....


Skulle i kväll velat fått vara på fest, dansat, skrattat och njuta av livet....men nu är kärringen gammal och ska sitta hemma och titta på halv åtta hos mig.

Nä......vill inte vara gammal, vill ha roligt, fundera på om man ska ta och dra ihop ett gäng fram över.....när jag fått lön vill säga.

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards