This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Bettan - 12 januari 2011 21:06

Känner mig som en åsna mellan två hötappar, vet varken ut eller i en fråga just nu. Det är precis som ordspråket säger, hur än man vänder sig så har man rumpan bak. Som tur är behöver jag inte fatta något beslut än men inom kort så. Så fort jag tycker jag har funderat klart och nästan bestämt mig kommer nya fakta in i bilden å så är det bara att börja om och fundera igen....jobbigt värre.


I kväll tog jag en joggingtur/pulstur med hunden, vet inte vem som tyckte det var jobbigast av oss. Troligen hunden för hon är knappt 30 cm hög och snön vi sprang i var 1,5 dm djup men glad var hon nog trots det att matte hade tid att motioner tillsammans med henne.


Har insett att jag inte kommer få någon lön den sista den här månaden, gissa om man blir glad då? Men det är bara att bita i det sura äpplet och göra det bästa av situationen men den lön jag får i februari kommer bli enormt efterlängtad det kan jag lova.

Nä nu är det sängen som väntar, för en trött gammal gumma.

.   

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards