This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Bettan - 19 januari 2011 21:01

Igår kväll tändes en ny stjärna på himlen, en stjärna som kommer lysa starkt och klart. Igår kväll dog en väninna till mig, hon brann inne. Det värsta är att veta att hon på försökt ta sig ut, de fann henne liggandes vid ytterdörren.


Tänk om jag vetat när jag åkte därifrån på nyårsdagen att det var sista gången jag skulle träffa dig. Tänk om jag vetat allt jag vet idag då skulle jag ha hållit om dig mer, tagit tillvara på varje sekund med dig mer än jag gjorde.


Jag ser dig där du står ute på altanen vid tolvslaget och skålar med oss och säger....Nu välkomnar vi 2011 för nu är skitåret 2010 äntligen slut. Skål för att 2011 ska bli det bästa i vårt liv! 


Varför???


Tänker på dina barn, mina barns kompisar och din man men också dina gamla föräldrar som nu ska ta sig igenom denna tragedi.


Fick den här kommentaren på min facebookstatus idag ang den här händelsen:


If tears could build a stairway,and memories build a lane, i´d walk right up to heaven, and bring you home again...



Vila i frid min vän

  


Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards