This is my life, yarn and knitting

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Bettan - 21 januari 2011 21:44

Vilken vecka det varit, känns verkligen att jag varit på resande fot en hel del, har bara varit på kontoret fyra timmar den här veckan.

Idag har jag varit i Östersund på en "anställningsintervju" fast den här gången var det inte jag som intervjuades utan jag genomförde intervjun. Kan inte riktigt fatta att jag hamnat i den här situationen men det var riktigt kul och en mycket intressant kandidat jag pratat med idag. 


Det är svårt att riktigt förstå när någon säger - Vad tror du? Vad anser du? Hur skulle du göra? mm att mina ord har någon betydelse. Det kommer nog att ta tid innan jag inser det om jag någonsin kommer att förstå det.


Har idag pratat i telefon med en kvinna jag aldrig träffat tidigare och vi pratade superlänge.....i 13 mil :)

Jag såg när jag var in på min avlidna väninnas facebook konto idag att en av hennes vänner i flera dagar skrivit och sökt henne och funderat varför hon inte svarade på mobilen. Jag var tvungen att skriva till henne och berätta vad som hänt, där av det långa samtalet.  

Hon var en otroligt trevlig kvinna och jag tror nog vi kommer att höras av mera.


Idag blev det vila från joggingen, men i morgon blir det en riktig lång tur......

Visst var det i morgon du skulle börja jogga också Ingeborg????   

Presentation

Älskar garn och stickning,stickar,kardar och spinner garn. Drömmer om att driva eget. Får än nöja mej med att vara projektledare hemma och på jobbet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Twitter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards